
Home
NewsOpinieAmerykaChicagoEkonomiaPoloniaSportKomunikatyGoracy tematRaport SpecjalnyHumorKulturain EnglishRozneWybory Multimedia
Galeria
Ogłoszenia
Wszyscy nazywamy się Cipi Liwni
Andrzej Jarmakowski|Tuesday, December 15, 2009
Wydanie nakazu aresztowania spowodowało, że stosunki między Wielką Brytanią a Izraelem osiągneły temperaturę gdzieś w okolicy zera, ale w skali Farenheita. Oczywiście pani Liwni, liderka Kadimy, jednej z naważniejszych partii politycznych Izraela aresztowana nie zostanie. Sprawa jednak pokazuje niebywałe wprost pokłady hipokryzji europejskiej lewicy, która ciągle w Izraelu widzi główną przeszkodę w osiagnięciu pokoju na Bliskim Wschodzie. Przeszkodą dla nich nie są religijni fanatycy obwieszeni bombami, wysadzający w powietrze każdy cel jaki nawinie im się pod rękę.
Izrael w walce z międzynarodowym terroryzmem odniósł wiele sukcesów. Standardy wprowadzone przez izraelskie linie lotnicze dla wielu innych krajów stały się wzorem do naśladowania po zamachach z 11 września 2001 roku. To między innymi dzięki temu, że zastosowano izraelskie standardy uniknięto kolejnych tragedii. Także na lokalnym gruncie Izrael odniósł wiele sukcesów. Dzięki temu na jego terytorium od wielu lat nie doszło do żadnego poważniejszego zamachu. Państwo żydowskie przegrywa natomiast wojnę propagandową. Kiedy rozpoczęto ostatnią operację militarną nie koncentrowano się na tym w jaki sposób do organizacji palestyńskich docierają rakiety, które spadają na izraelskie osiedla. Winny dla wielu mediów okazał się korzystający z prawa do obrony Izrael. Nakaz aresztowania wystawiony dla Cipi Liwni jest fragmentem tej propagandowej wojny.
Popatrzmy na całą tę sytuację. Czy ktoś wyobraża sobie, co by działo się, gdyby jakikolwiek sąd w Wielkiej Brytanii wydał nakaz aresztowania dla prezydenta Iranu Ahmadinedżada za wspieranie przez jego kraj światowego terroryzu? W końcu wiele organizacji palestyńskich kupuje nielegalnie przemycaną broń za irańskie pieniądze. Nakaz aresztowania dla Ahmadinedżada wydać można także za stłumienie demonstracji opozycji w Teheranie po sfałszowanych wyborach. Uczestników manifestacji torturowano i gwałcono w więzieniach, niektórzy skazani zostali na karę śmierci. Czy ktoś wyobraża sobie jak zachowałyby się organizacje islamskie gdyby taki nakaz został wydany? Już widzę te protesty, palenie flag i grożenie ogolnoświatową pożogą.
Paranoja sięga głębiej. W Wielkiej Brytanii, ale także w kilku innych krajach europejskich doszło do tego, że specjalnie oznaczane są izraelskie towary. Kupujący powinien wszak wiedzieć, jak straszny reżim wspierają kupujący. A czy ktoś chciałby specjalnie oznakować perskie dywany produkowane w Iranie, przez kraj rządzony przez reżim stokroć straszniejszy? Czyż to nie klasyczny przykład hipokryzji i podwójnych standardów?
Cipi Liwni należy do inteligentnych polityków i wbrew wielu krzykaczom wiele zrobiła dla sprawy pokoju na Bliskim Wschodzie. Jednak od czasu kiedy władzę w Izraelu objął Benjamin Netanyahu państwo to stało się ulubionym celem ataków europejskich miłośników pokoju za wszelką cenę.
Jedyna wina Cipi Liwni polega na tym, że wraz z rządem swego kraju nie godziła się na to, aby jej Ojczyzna została zniszczona i wymazana z mapy świata, bo w końcu do tego dążą radykalne palestyńskie organizacje. Dlatego słysząc takie decyzje sądu wszyscy ludzie miłujący wolność nazywają się Cipi Liwni.
Andrzej Jarmakowski
Na zdjęciu pod artykułem Pani Cipi Liwni

Dodaj komentarz
• Izrael to jedyna prawdziwa demokracja na Bliskim Wschodzie. Jednak spodziewam się, że po tym odważnym artykule odezwie się cała plejada polonijnych antysemitów i rozmaitych oszołomów.
Tuesday, December 15, 2009 | Mateusz
• Demokratyczny Izrael,no i czego sie dowiadujemy od Mateusza,a od p.redaktora jeszcze wiecej-Izrael walczy z terroryzmem.Terroryzm na calym swiecie to dzielo Izraela a ten tak masakrowany Hamas to przeciez organizacja stworzona przez zydow,ktora wymknela sie spod kontroli-i dzieki Bogu bo przynajmniej ktos walczy o prawa Palestynczykow. Izrael obronca ucisnionych,zwalczajacy terroryzm. Wojna jest pokojem-patrz Obama No Orwell juz prawie 100% Brawo komuna.
Tuesday, December 15, 2009 | jurko
• I znowu odzywaja sie watpiacy: aby panstwo bylo z prawdziwego zdarzenia, to musi miec scisle okreslone granice, wlasna kulture i tradycje , jak tez powinno respektowac rezolucje organizacji Narodow, ktorej jest czlonkiem. O dziwo Izrael nic nie ma z tych wymagan, ani scisle okreslonych granic, ani wlasnej narodowej tradycji, czy narodowej kultury, jak tez nie respektuje postanowien ONZ. Jest na razie "dziwolongiem"- panstwem, jedynym w swoim rodzaju na swiecie.
Tuesday, December 15, 2009 | czytajacy
• Wszystko rozumiem, ale stwierdzić, żę Izrael nie ma granic, to już odkrycie z gatunku, że ziemia jest sześcianem, a nie kulą. Zadziwiające to pieniactwo historyczne i obojetnośc wobec faktow czytajacego i Jurki. A to, że państwo zydowskie nie ma wlasnej kultury, to już zwala z nóg. Rozumiem, że można kogośnie lubić, ale głupota i slepota jednak powinna mieć jakieś granice.
Tuesday, December 15, 2009 | Ireneusz
• Ireneusz;bylo powiedziane'scisle okreslone granice" to znaczy:powbijane slupy,( niekoniecznie mury), zatwierdzenie slupow traktatem pokojowym, miedzy sasiadujacymi narodami,a nie wyznaczenie granic tylko karabinem.W wypadku Izraela nie ma takiego traktatu, ani wyznaczonych granic. Wprawdzie w1948 ONZ wyznaczyl granice, ale Izrael ich nie zakceptowal. Takze Ireneuszu zgodnie z twoja teoria ziemia jest szescianem. JAka kulture narodowa i tradycje ma Israel w tym wzgledzie: jedyna, ze Bog dal mu obiecana ziemie wedlug Pisma sw.( i napisanego przez Zydow ) i teskni do niej(-idea Krolestwa , czy demokracji niekoniecznie na tej Ziemi). . To jedyne, nie upowaznia do uaktualnienia bytu narodowego. Tak samo z akceptowaniem deklaracji ONZ ( okolo 15-tu przez Israel odrzuconych), a wiele innych zablokowanych przez USA. Ireneuszu chodzi o narodowa kulture i narodowa tradycje, a nie tylko o kulture, bo "uniwersalna" (ponadnarodowa, bez narodowo tworczej specyfiki ) kultura nie wystarczy do tworzenia specyficznego bytu narodowego.
Tuesday, December 15, 2009 | czytajacy
• Nawet USA przyznają, że Izrael bezprawnie zajmuje ziemie, które do nich nie należą i łamią porozumienia, które sami zawarli. I jeżeli z taką agresją Izrael oczekuje, że druga strona bedzie siedziała cicho, to się bardzo myli. Ponieważ Arabowie nie są w stanie wystawić reguralnej armii, wysyłają zamachowców, którzy bronią ich ziem. Chwała sądowi brytyjskiemu za odwazną decyzję. CIPA - to nazwa tych, którzy bronią bezprawia.
Wednesday, December 16, 2009 | West
• Jak na razie najwiekszym hipokryta tutaj jest Andrzej Jarmakowski wypisujac takie brednie na tym portalu. Nie wiem czym to jest spowodowane, czy niewiedza czy nienawiscia. Faktem jest to, ze Andrzej Jarmakowski przemilczal wiele faktow I co najwazniejsze wiele dziesiecioleci tego konfliktu, aby tylko samemu Sobie udowodnic, ze ma racje. Ja wrecz nie wiem gdzie tutaj zaczac obalac te mity wymyslone przez Jarmakowskiego, dlatego poprostu sprobuje dopisac cokolwiek do tego co nabazgral Jarmakowski podajac fakty. Militarna akcja Izraela na terenie Gazy w grudniu 2008 roku przyczynila sie do smierci ponad 1440 cywilow palestynskich, ponad 5000 rannych I pozbawila 50000 ludzi domow. Bohaterka Jarmakowskiego, jako minister spraw zagranicznych byla rowniez motorem innej akcji militarnej w 2006 roku na Lebanon w ktorej zginelo ponad 1000 cywilow I pozbawila ponad 1000 ludzi domow. Nalezy przypomniec, ze przez ostatnie 6 lat atakow rakietowych organizowanych glownie przez Hamas na Izrael…zginelo 30 cywilow izraelskich, 3 zolnierzy zostalo zabitych, dwoch rannych I dwoch zostalo wzietych do niewoli. To sa fakty panie Jarmakowski, liczby nie klamia. I chcialbym skromnie zauwazyc, ze pan jako dziennikarz powinien trzymac sie faktow I co za tym idzie tak to powinien pan pokazywac, zanim pan zacznie okrzykiwac kogokolwiek bohaterem wszystkich narodow. Jesli chodzi o propagande to najwyrazniej jest pan tego narzedziem I poprostu pan nie potrafi racjonalnie myslec, nie wspominajac o dziennikarstwie. Jesli pan potrafi polemizowac, zapraszam do dyskusji, ale tylko pod warunkiem, ze bedzie sie pan trzymac wszystkich faktow. Na koniec chcialbym przypomniec, ze argument jakoby terroryzm powstal dlatego, ze ktos wyznajacy Allaha pragnie zabic wszystkich tych co sa zamerykanizowani I taki maja styl zycia…jest tak banalny, jak pana powyzszy artykul. Pozdrawiam.
Wednesday, December 16, 2009 | Kaziu
• Kaziu, Jarmakowski odsluchal wiadomosc na swoim tel.kom. i napisal tak jak kazano.On po prostu tak musi. ''Jak pan kaze,sluga musi''
Wednesday, December 16, 2009 | jurko
• Czyzby nie dali temu panu Jarmakowskiemu w jakims banku pozyczki i teraz probuje dojsc do nich z innej strony? Podstawowym bledem jest oskarzanie ludzi o antysemityzm tylko dlatego ze maja inne zdanie niz Izreal. Prosze wiecej tego nie robic.
Wednesday, December 16, 2009 | Nie-antysemita
• Panie Nie-antysemita, Czasy gdy antysemita byl ten kto nie lubil zydow minely,obecnie antysemita jest ten kogo nie lubia zydzi,a nie lubia prawie calego swiata,no procz tych ilus tam tysiecy komuszych lewakow. Filkenstein,napisal ksiazke ''Przemysl Holocaust'' i juz jest antysemita bo napisal prawde o zydach,a dla zyda prawda o nim samym to wrog nr.1. A wiec prawie caly swiat to antysemici.
Wednesday, December 16, 2009 | jurko
• A to ci dopiero,wszyscy juz tak sie nazywamy,no,no,to i pewnie wszyscy jestesmy mordercami zydowskimi.PROTESTUJE,nie chce nazywac sie cipi liwni,ja nazwiska i pogladow nie zmieniam,jarmakowski-niech tam,on cipi liwni ale od razu wszyscy,to juz nawet do WB nie polecimy bo aresztuja.
Wednesday, December 16, 2009 | Kowalski nie cipi liwni
• Podziwiam Pana Jarmakowskiego za odwagę powiedzenia temu polskiemu talibanowi w Chicago kilku słow prawdy. Co do komentatorów, to ludziska powinniście chcac wcielić w zycie swoje poglady pojechac gdzies do obozu szkoleniowgo Hezbollahu, obwiesić sie granatami i zdetonowac je w przedszkolu, aby zabijajac niewinne osoby pomoc w slusznej waszym zdaniu walce. Jesteście niepowazni Bronicie religijnego fundamentalizmu islamskiego, dyktatury, mordowania ludzi za to tylko, ze maja odmienne podlady. Bronicie przemocy i religijnej ciemnoty. Nie jestem zaskoczony, gdyz to typowe dla Polonii w Chicago.
Wednesday, December 16, 2009 | Ireneusz Krzywicki
• Pan Ireneusz Krzywicki czy tez Skrzywiony,chyba to drugie.Aby zobaczyc co dzieje sie w Palestynie i Ziemi Swietej,trzeba tam pojechac i wowczas patrzy sie na Izrael innymi oczyma,widzi sie nie demokracje izraelska i walczacych o swoj byt i istnienie dzielnych zolnierzy zydowskich,a mordercow,strzelajacych do kilkuletnich dzieci,robiacych zaklady w ktory guzik koszuli dziecka trafie,lamiacych nogi i rece niewinnym dzieciakom,puszczajacym od rana do wieczora glosna muzyke i filmy pornograficzne dla Palestynczykow.Jednym slowem takich dzisiejszych hitlerowcow,bolszewikow i upowcow.Byle,widzialem-Izrael to panstwo bandyckie.
Wednesday, December 16, 2009 | antos
• Tez bylem i tez widzialem. Widzialem tez manifestacje Hamasu, podczas ktorej dzieci majace 7 lat chodzily z atrapami bomb. Widzialem wiele inych rzeczy, w tym wspaniale wille palestynskich dygnitarzy rozkradajacych pomoc plynaca ze swiata i tysiace biedakow. Widzialem nowoczesny Izrael walczacy z ta zaraza. Widac patrzylismy w zupelnie inny sposob.
Wednesday, December 16, 2009 | Ireneusz Krzywicki
• Jestem przerażony probą obrony terorystow wypisywana w niektorych komentarzach! Wierzyc sie nie chce, ze cos takiego jest mozliwe!
Wednesday, December 16, 2009 | Mateusz
• A czy widzial pan tez wille zydowskich dygnitarzy zbudowane za pieniadze amerykanskiego podatnika-15 miliardow rocznie.7mio letnie dzieci palestynskie z atrapami bomb-jak pan pojedzie do Afganistanu to tez pan to zobaczy,w czasie okupacji w W-wie i nie tylko 7latki tez to robily.Tak juz jest w okupowanych krajach i nie ma w tym nic dziwnego i chawla tym dzieciom za to.Bez tego nie bylo by nawet nadziei na odzzyskanie kiedykolwiek niepodleglosci i wyzwolenie sie spod okupacji;zydowskiej w Palestynie i amerykanskiej w Afganistanie i Iraku. Oczywiscie dobrze tez jest wspomniec o ponad 50-ciu rezolucjach ONZ,ktorych to Izrael nie podpisal i nie przestrzega.To naprawde BANDYCKIE panstwo.Pisze pan nowoczesne,nowoczesne Niemcy tez walczyly z ''ta polska zaraza''i nowoczesna Ameryka tez walczy z ta afganska zaraza. Popatrzmy raz jeszcze prosze pana.
Wednesday, December 16, 2009 | antos
• Panie Antos! Porownywanie tej sytuacji do okupacji w Warszawie jest nieprzyzwoite! AK nie wysylalo dzieci w celu dokonania samobojczych zamachow, nie organizowala zamachow na niewinnych ludzi! Pan po prostu jest slepy na fakty. Porownywanie obecnosci wojsk amerykanskich do okupacji hitlerowskiej to naprawde szczyt glupoty! Powinien Pan czym predzej pojechac do Korei Północnej i zapisac sie do tamtejszej partii komunistycznej. Moze znajda dla pana jakies miejsce.
Wednesday, December 16, 2009 | Ireneusz Krzywicki
• A no p.Krzywicki, Dlaczego nie nazwie pan tego co sie dzieje po imieniu.Okupacja jest okupacja a nie jakas ''obecnoscia wojsk amerykanskich''niech pan porozmawia z Irakczykami czy Afganistanczykami to panu powiedza,ze to jest OKUPACJA. Ma pan bardzo podobny tok myslenia co niejaki szechter/adam michnik,ktory na pytanie o okreslenie antysemityzmu odpowiedzial mecenasowi p.Kobylanskiego,ze wyjasnianie tego byloby ''nieprzyzwoite'' Niemcy okupowaly Polske i Warszawe i mordowali bez litosci,Amerykanie okupuja Irak i Afganistan i morduja ile sie da,a poniewaz swiat patrzy-w czasie okupacji niemieckiej tak nie patrzyl-wiec te mordy sa takie bardziej ''ludzkie''ale i tak mowimy o ponad 1 milion zabitych w Iraku,nie wspominajac o uchodzcach.Irak i Afganistan razem wziete to ponad 4 miliony ludzi. A Palestyna to jeden wielki oboz koncentracyjny,czyzby ofiary holocaustu przeslaly plany obozowe do Izraela bo zydzi postepuja tak samo jak niemcy i sowieci w czasie II wojny sw. NIEPRZYZWOITE CO.
Wednesday, December 16, 2009 | antos
• Panie Ireneuszu Krzywicki jest najwidoczniej niedoinformowany. Moze Pan sobie wpisac w wyszukiwarce internetowej: partyzanci polscy zdjecia i moze wtedy Pan zobaczy zdjecia i i opisy polskich dzieci walczacych o wolnosc. Moze wtedy Pan zrozumie co to znaczy okupacja. Zaslanianie sie gwiazda davida i ciaglym przypominaniem o holokauscie w ktorym oprocz Zydow zginelo wiele nacji i potem zabijaniem tysiecy ludzi to juz staje sie nudne.
Wednesday, December 16, 2009 | Tomasz Kowalski
• Cos ci sie jurko pokielbasilo i to sporo. Prawica w ameryce popieraja polityke Izraela bo to prawie sami zydzi. Szczerbaty i jakajacy sie Jarmakowski nazwal swoj portal progress co oznacza lewice, a pisze jak prawdziwy prawicowiec
Wednesday, December 16, 2009 | Jablko zwane Gruszka
• Nie chodzi czlowieku o dzieci walczace tylko o terrorystow wkraczajacych na przyklad dos zkolnego autosusu. Mozesz szukac sobie co chcesz, ale nie znajdziesz takiej akcji AK jak na przyklad wysadzenie w powierrze autobusu z dziecmi wracajacymi ze szkoly. Nie ta kultura, nie te metody.
Wednesday, December 16, 2009 | Ireneusz Krzywicki
• Sprawa izraelskiej minister dotyczy konkretnej sprawy, natomiast ktytycy Izraela widoczni w komentarzach siegaja czasow niemal poczatkow Chrystusa, wylewajac kubly nienawisci. Niejaki Kaziu, reperzentant wszelkiego lewactwa usiluje byc merytoryczny, ale jst jednostronny. Ten facet poddalby sie natychmiast przed puerwszym lepszym terrorysta i kazdym innym zloczyncom gdyby tylko ofiarowal wieksze prawa dla zwiazkow zawodowych. Za to sprzedalby nawet wlasna matke.
Wednesday, December 16, 2009 | Kamil
• Panie Kaziu. Jak sie Pan chce trzymac faktow, to porsze pamietac, ze Hamas wystrzelil w kierunku Izraela ponad 10.000 rakiet. To, że było mniej ofiar swiadczy tylko o dobrej obronie cywilnej i kiepskich rakietach. Trudno jednak zyc biegajac bez przerwy do schornow. To, ze wystrzelono 10.000 rakiet to fakt i tez nie nalezy go pomijac. Dlatego Izrael mial racje rozpoczynajac akcje militarna. To Hamas takze uzywal cywilow jako zywe tarcze. Jakos Pan o tym takze zapomnial.
Wednesday, December 16, 2009 | Teresa
• I znowu, najwiekszym sukcesem terroryzmu bylo ustanowienie Israela. Jaki jest sucess Israela w walce z terroryzmem? wg nomenklatury JArmakowskiego, chyba jego coraz to wieksze nasilenie. Celem artykulu JArmakowskiego bylo usprawiedliwienie postepowania Mrs Liwini ,jak tez wyrazenie indygnacji z faktu , z e sad brytyjski wydal nakaz aresztowania Cipi Liwini za zbrodnie przeciw ludzkosci ( z reszta niedlugo nakaz ten cofnieto). Jarmakowski , jak tez Krzywicki stosuja klasyczna etyke Kalego Z tym , z e jak Kali kradnie krowe, to ma do dyspozycji nie tylko armie izraelso-, czy amerykanska, ale jeszcze do dyspozycji prase swiatowa, kino Hollywoodu miedzynarodowa finansjere, Zydowskich pobratymcow w rzadach wielu krajow, czy tysiace naukowych osrodkow ,aby usprawiedliwic kradziez krowy Kalego. wiecej powiedziec to wlasnie bardzo dobrze , z e Kali ukradl krowe, bo inni poprzedni wlasiciele, nie sa warci tej krowy. Nie podejrzewajmy Zydow o brak zrozumienia ich sytuacji.. wiedza dokladnie, gdyby stracili USA i inne wplywy, to 6-7 milionowy Israel, nie bylby 4-ta potega swiata. Ani ja antysemita,ani oszolom a tylko...
Wednesday, December 16, 2009 | czytajacy
• No i obroncy Palestyny, nawet wlasnej Miss im wybrac nie wolno! Islamisci zmusili do wycofania się większość czestniczek.
Thursday, December 17, 2009 | Normalna, czyli majaca religie w czterech literach
• "Najwiekszym sukcesem terroryzmu bylo ustanowienie Izraela" Czytajacy to Polak i patriota. Do jakiej rodziny radia Maryja pan nalezy, panie Czytajacy?
Thursday, December 17, 2009 | proboszcz
• Rodzina Radia Maryja jest jedna i albo sie do niej nalezy albo nie.Jesli tak to nosi sie tez znaczek-moherowy beret-i mysli po polsku.Jesli sie to Radio zwalcza no to czyta sie gazety zydowskie,niemieckie dla Polakow-GW,Dziennik-i mysli po zydowsku lub niemiecku,bo przeciez czytajac gadzinowki zmienia sie tez myslenie i interes polski pozostaje gdzies w tyle. A wiec czytajmy Nasz Dziennik i sluchajmy Radia Maryja,a wszystko bedzie dobrze.
Thursday, December 17, 2009 | moherowy beret
• Zapomiales bracie o datkach na kosciol. Kosciol przeciez zyje z takich jak ty. Mozesz nadawac na Zydow, pedalow i czarnych, proboszcz ci wybaczy, drogie dziecko, ale na kosciolek trzeba dac.
Thursday, December 17, 2009 | proboszcz
• Nie mam zamiaru ''nadawac'' na nikogo,fakty mowia za siebie,a na koscol daje od siebie z potrzeby serca.
Thursday, December 17, 2009 | mb
• JAk powstal Israel ? syjonistyczna tesknota za wlasnym krajem na ziemi palestynskiej , zydowskie bojowki, wykupywanie ziemi od palestynczykow,terroryzowanie tubylcow,ogolnoswiatowe poparcie finasowe innych Zydow,przewrotnosc Anglikow,poparcie pobratymcow z innych rzadow..slaba armia arabska(przesad w walce z kobietami),poczucie "narodu wybranego", niezliczone organizacje zydowskie, dyscyplina w osiaganiu celow, doskonala taktyka terrorystyczna w walkach. A to, ze Radio MAryja jest zakala , bo nie maja nasi bracia nad nim kontroli i wladzy. Nawet ireneusz Kaminski w swoich naukowych badaniach stwierdzil, z e nie jest takie jak go maluja nawet w departamencie Stanu USA. A datki na Kosciol nie sa istotne, najwazniejsze jest niepodleglosc Polski i jej rownosc miedzy narodami proporcjonalnie do ilosci ludnosci i wkladu w ogolnoswiatowa kulture, jak tez materialny dobrobyt proporcjonalny do wlozonej pracy i zasobow naturalnych kraju. Panowie uzywajcie , przynajmniej pozornych argumentow , jak nie macie realnych, jeszcze ...
Thursday, December 17, 2009 | czytajacy
• Jak widać bardzo głebokie są pokłady antysemityzmu w naszym ukochanym polskim narodzie.
Thursday, December 17, 2009 | Tadeusz
• Tadeuszu Slyszalem o pokladach wegla kamiennego, czy brunatnego, ale jeszcze nie slyszalem o pokladach antysemityzmu.. jak mowisz o "naszym ukochanym polskim narodzie", to mam nadzieje ,z e identyfikujesz sie z tym narodem, chcesz jego niezaleznosci i dobrobytu ,jak tez rozwoju ekonomiczno-spolecznego, czy kulturalnego. A "czytajacy", moze celowo nie wspomnial Holocaustu jako innej przyczyny powstania Israela. To smutne, z e jak ktos mowi o faktach to juz dla Ciebie jest antysemita, aTy nie umiesz mowic o faktach, a tylko o zarzutach i mitach.
Thursday, December 17, 2009 | heretyk
• Co wyssali "czytajacy" i "Tadeusz" z mlekiem matek? Milosc do blizniego? Nope. Potrzebe pomocy? Nope. Chec wybaczenia? Nope. Ludowy katolicyzm oraz nienawisc do Zydow. Yep.
Friday, December 18, 2009 | zrownowazony
• Zrownowazony, Moge sie domyslac, z e tylko fizycznie bo ani umyslowo, ani z argumentami tez nie.. Bo tylko zrownowazony umie powtarzac slogany: "wyssali'" Tymczasem "czytajacy" wyssal z mlekiem matki milosc do blizniego, bo jego matka pomagala zydom w czasie wojny, wprawdzie nie miala samo duzo do jedzenia , ale Zydom dawala to co miala i ubranie jakie miala, to byla praktyczna milosc katolicka, a sam "czytajacy" popualryzowal myslicieli zydowskich poza Polska. Poznawal Stary Testament , jak tez Nowy.Pomagal i pomaga Zydom , gdy idzie o prawde historyczna(teraz zbiera materialy o mordzie Zydow w Krzewinie niedaleko Trzask). wybaczyl Zydom, z e zamordowali ojca jego kolegi. Z tym ludowym katolicyzmem , to zrownowazony tez nie masz racji, to "czytajacy" czyta i na pewno duzo wiecej wie na temat katolicyzmu, jak zrownowazony, a moze wiecej od wielu cztelnikow tego portalu. Nienawisc do Zydow, Niemcow , Francuzow czy innych narodowosci jest mu obca , co nie znaczy , z e nie widzi zlego postepowania , czy przewrotnosci, ale inne narodowosci lacznie z Zydami traktuje jako politycznych przeciwnikow, badz tez takich samych ludzi jak on, tylko o odmiennych pogladach(pluralizm spoleczny- jak zrownowazony wie co to znaczy). Takze "zrownowazony" wywaz swoje odpowiedzi a nie operuj tylko i wylacznie sloganami bez zadnego pokrycia w rzeczywistosci Ciebie otaczajacej.
Friday, December 18, 2009 | czytajacy
• Drodzy polscy antysemici: przestancie sie opluwac i rzucac inwektywy na waszych starszych braci. Nadchodza urodziny Jezusa. Nie ladnie tak sie tarzac w gownie i nim rzucac dookola. Prznajmniej nie teraz. Poczekajcie do karnawalu. W miedzyczasie cieszcie sie momentem. Maryja zawsze dziewica szykuje stajenke na narodziny Pana naszego Wladcy, Krola Polski.
Saturday, December 19, 2009 | Krzysiu
• Ale to smieszne i nieprzecietnie zalosne:polscy antysemici obrzycaja sie wzajemnie g..wnem przed urodzinami Jezusa ?. na prawde? niektorzy , ktorzy piszecie na tym portalu jestescie zupelnie "rozchlapani" , bo nawet nie rozumiecie wlasnych slow ,jak mowicie ,nie mowie juz o pisanych. jest to zalosne , bo czasem moznby podyskutowac, jak nie ma sie cos innego do roboty, a tu tylko inwektywy , ublizania i hamstwo w najlepszym wydaniu. A jarmakowski , jak napisze , z e wszyscy powinnismy byc "oskarzeni o zbrodnie przeciw ludzkosci"- to tak zamiesza w ptasich mozdzkach, z e nie zrozumieja o co chodzi , a jak probuja pojac, to wypisuja bzdury nie do pomyslenia ,nawet w sladowym mysleniu. NIgdy mego glosu w tak nieprzecietnie przyglupiastej dyskusji.
Saturday, December 19, 2009 | juz nie czytajacy
• Drogi \"juz nieczytajacy\", o co sie ty kurwa obrazasz?
Saturday, December 19, 2009 | Krzysiu
• holrea nie umieszczaja ziomania kropka com
Saturday, December 19, 2009 | kropka
• Inaczej nie moge bo cenzuruja http//thisiszionism.blogspot.com i dalej
Saturday, December 19, 2009 | i co
• Popieram autora! dziwia mnie wpisy polonijnych antysemitow
Saturday, December 19, 2009 | Joasia
• Antysemityzm wsrod polonii jest bardzo gleboki. Pamietacie Moskala, dalej Sliwa, Wierzewski, Waksmanski (mniej znany, ale swir jakich malo). To sa ludzie, ktorych antysemityzm nie wzial sie znikad. Nie ma co sie dziwic. Jedwabne i Kielcet o przeciez nie przypadek.
Saturday, December 19, 2009 | zrownowazony
• Drogi Zrownowazony, tak wlasnie Kielce i Jedwabne to przypadek. Ojciec Dyrektor to tez przypadek. Kilku szmalcownikow tu i tam tez przypadek. I co? Na podstawie trzech przypadkow chcesz nam, Katolikom rogi przyprawic? A boj sie Boga ty skurwysynu!
Saturday, December 19, 2009 | Krzysiu
• A ty co sie tak kurwa unosisz? A mozes ty Zydek? Ha, przyznaj sie tu nam. Pokaz swoja malpke. Sprawdzimy czy ucieta.
Saturday, December 19, 2009 | Krzysiu
• Dla bigotow i nacjonalistow bede zawsze Zydem.
Sunday, December 20, 2009 | zrownowazony
• Masz jakies takie niepolskie i niekatolickie poglady. Co za cholera wlazla w Ciebie?
Sunday, December 20, 2009 | Krzysiu
• Kto ci powiedzial, ze Polak to zaraz musi byc katolik? Pani katachetka? Rydzyk? Tatulo i mama?
Sunday, December 20, 2009 | zrownowazony
• Z mlekiem czy bez mleka - Krzys katolik - maly antysemita
Sunday, December 20, 2009 | czytajacy
• Kolego "czytajacy" miales sie juz nie odzywac. Po drugie to jestem strasznie zaszokowany, ze tak malo antysemitow tu. Czyzby odleglosc od kraju spowodowala, ze moi rodacy przeszli amerykanskie pranie mozgu? Czyzbyscie na Boga, Pana naszego, postradali zmysly? Moi rodacy blagam byscie sie opamietali i zaczeli pluc jadem i nienawiscia na kazdego Zyda. Jeno poczekajcie niech tylko MaRyja zawsze dziewica odbytem niepokalane poczecie przejdzie. Cierpietnica nasza. Po wieki wiekow.
Sunday, December 20, 2009 | Krzysiu
• Ktos si e podszyl pod moje haslo . Krzysiu Oryginalny czytajacy juz nie zabiera glosu. a swoja droga to Na pogrzebie Wierzewskiego byl nie tylko ksiadz ale i zydowski rabin, a Moskal , to tylko krytykowal przeciwnikow politycznych, a na pogrzebie byl tylko ksiadz , a o Waksmanskim to nie slyszalem. Polujcie dalej na antysemitow jak dawniej na czarownice, bo juz nie wiecie jak inaczej upokorzyc dumny narod polski
Sunday, December 20, 2009 | czytajacy, ostatni raz
• Tylko ma wspolnego rzekome ponizanie Polakow z wyrokiem sadu brytyjskiego w sprawie Liwni. Tego nie rozumiem. zawsze znajda sie tacy, ktorzy natychmiast wyskocza z rozmaitymi spiskowymi teoriami i odwroca kota ogonem. Tutaj w tej dyskusji, pogrobowcy polskiej endecji klasycznie odwrocili kota ogonem.
Monday, December 21, 2009 | Mariusz
Wspomóż nasza działalnosć i fundusz Progress For Poland - Chase Bank # 793762493

